اوزیل: با دیدن ویدئوی حرکات زیدان، از او تقلید می کنم
 
Real Madrid

اوزیل: با دیدن ویدئوی حرکات زیدان، از او تقلید می کنم

این ستاره ترک تبار آلمانی از تکنیک قابل توجهی برخوردار است؛ به طوری که بسیاری آن را با اسطوره فرانسوی مقایسه کرده اند و اوزیل اکنون تایید کرد که این شباهت اتفاقی نیست.

 


اوزیل: با دیدن ویدئوی حرکات زیدان، از او تقلید می کنم

 

سایت گل- مسوت اوزیل، ستاره رئال مادرید، اعلام کرد که ساعت ها حرکات زین الدین زیدان را در یوتیوب تماشا می کند تا بتواند بعدا آنها را در تمرینات و مسابقه به اجرا بگذارد.

این ستاره ترک تبار آلمانی از تکنیک قابل توجهی برخوردار است؛ به طوری که بسیاری آن را با اسطوره فرانسوی مقایسه کرده اند و اوزیل اکنون تایید کرد که این شباهت اتفاقی نیست.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من زیزو را در جام جهانی 98 کشف کردم. از آن زمان، همیشه وقتی می خواستم پلی استیشن بازی کنم، رئال مادرید یا تیم ملی فرانسه را انتخاب می کردم.

وقتی می دیدم یک حرکت جدید انجام داده، ویدئوی آن را در یوتیوب پیدا و بارها تماشا می کردم.  

به خودم می گفتم که باید آن را در زمین انجام بدهم. این باعث می شد که بتوانم آن حرکت را خیلی سریع یاد بگیرم. البته من در زمین به اندازه او کاریزما ندارم."

زیدان این فصل کمک کارلو آنچلوتی در رئال خواهد بود و اوزیل این شانس را خواهد داشت تا زیر نظر او کار کند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید،نظر یادتون نره.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان real madrid و آدرس picturecr7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 280
بازدید دیروز : 82
بازدید هفته : 522
بازدید ماه : 1609
بازدید کل : 221727
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

Flying Icon

كد ماوس